Politica de retur

Cumpărătorul poate solicita returnarea Bunurilor în următoarele situații:

  • Coletele prezintă deteriorări severe;
  • Au fost livrate/ facturate alte Bunuri decât cele comandate. Livrarea altor Bunuri decât cele solicitate prin Comandă trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestora în vederea  înlocuirii lor, iar dacă Bunurile nu se mai găsesc în stocul Vânzătorului, poate opta pentru înlocuirea acestora cu alte produse sau rambursarea integrală a contravalorii Bunurilor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare,  Cumpărătorul va fi obligat la achitarea diferenței de preț. În cazul în care Cumpărătorul optează pentru înlocuirea cu un produs de o valoare mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Vânzător.
  • Produsele prezintă defecte de fabricație;

Cumpărătorul are dreptul la retragerea din Contractului încheiat la distanță, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea Bunurilor, în conformitate cu art. 9 alin. (1) din O.G. 34/2014, În acest caz, cheltuielile directe de returnare a Bunurilor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura anexată și nu pot prezenta urme de uzură fizică sau deteriorare. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de Cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.

În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Bunurile livrate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Bunurile respective.